Pàgines

dimarts, 28 de febrer del 2012

Una casa per als més petits...o no {PlayHouse}

...qui no ha somiat amb una casa com aquesta en ser petitt?...
Quan vaig descobrir aquesta casa només vaig pensar en quan arribi el moment en que els petits li demanin al seu pare li de fer-ne una com aquesta...





Imatges de Tiia Ettala


...i així tornar a ser petita de nou...

Es tracta d'un projecte de Bach Arquitectes realitzat a Finlàndia...el nostre entorn no serà tant idílic...però si més no serà especial...


3 comentaris:

  1. crec que jo havia de ser finlandesa... potser sóc una mica gran... però m'encanta aquesta casa, segur que li trobaria utilitats, un chillout? i el que dius del paisatge, sempre pots venir a Euskal Herria si vols veure verd!!! Petons, bonica!

    ResponElimina
  2. Jejej, jo crec que també hauria de ser finlandesa...en aquesta casa és podrien fer tantes coses....tenim pendent un viatge pel nord ;)

    ResponElimina
  3. pel nord ibèric o pel nord europeu? si és l'ibèric, ja fareu cap!!! aviseu amb temps i així coincidim!! muasmil!

    ResponElimina