Pàgines

dimarts, 27 de març del 2012

Ja és primavera amb un ceral que no ho és del tot... {coca de blat sarraí}

Després de gairebé un mes sense publicar res degut a l'estrés de la ciutat, malalties i altres coses...però per fi ja ha arribat la primavera. I res millor per començar amb energia la nova estació amb un tall d'aquesta coca, coc o pastís (diferents opcions segons on siguem) feta amb farina de blat sarraí.

Al costat de casa tenim la gran sort que hi ha una botiga de llegums i farines a l'engrós i allà vaig trobar aquest cereal. El vaig comprar amb gra sencer i després vaig portar-ho a moldre a casa la mare...encara recordo la cara que va fer el meu padrinet quan veure aquell nou cereal...ell que està acostumat al panís, el blat i l'alfals...i és que el fajol, com també se l'anomena, no és ben bé un cereal, però té una gran quantitat de propietats, com un gran nombre de proteïnes vegetals, minerals i una cosa molt important, és apte per celíacs ja que no conté gens de gluten. Si en voleu saber més aquí podreu trobar més informació.


...Té un guts boníssim i més si li poses confitura de gerds o de taronja amb mel...és la manera més bona, dolça i sana de començar aquests dies de primavera...


2 comentaris:

  1. uoooh!!! magnific!!! si senyor! ara només falta robar l'ingredient!...mmm
    però em sembla que el tinc localitzzat... hehehe... hahaha... hahahaaaa (riure malèfic!

    ResponElimina
  2. m'has fet crèixer la saliva... ja no cal dir es més, no? enhorabona pel blog i per l'originalitat!!! Petonets!

    ResponElimina