Pàgines

dijous, 23 de febrer del 2012

Margarita no és una flor... és un bolso {Capricho de Muñeca}

La primera vegada que el vaig veure a l'aparador de la botiga no vaig poder resistir...un segon vaig trigar en obrir la porta i en entrar en el seu espai tant acollidor...una sensació de pau, tranquil·litat, bona música, retorn al passat...al saber fer...





...la olor penetrant i intensa del cuir...els colors diferents...aquí marró, sobre una calaixera antiga que torna a cobrar vida...allà vermell...damunt un antic sofà...


...realment em sentia com una nina dins una casa de joguines, els meus ulls no sabien ja cap a on mirar...però es van aturar de nou sobre ella, la Margarita, una bossa preciosa d'un color que encara no sé definir...

...i el nom de la botiga ho diu tot...Capricho de muñeca...un espai al carrer Brosolí del Born, on trobareu les bosses i accessoris més bonics que poden existir...un autèntic capritx...



2 comentaris:

  1. Ostres, Marta! Ho escrius amb tanta... no hem surt la paraula... però segur que porta "tanta" dabant... Doncs això que ho escrius amb tanta.... que fan ganes d'anar-hi, i mira que jo no sóc gaire de bosses... però mira, no et dic que no!!!
    Merci per la recomanació!

    ResponElimina
  2. Sí, és un lloc on s'ha d'anar segur! són especials!

    ResponElimina