Pàgines

diumenge, 19 de febrer del 2012

Postres de carnestoltes oriental {Tiramisú de té}

Aquesta setmana ja ha arribat el carnestoltes i ahir a la nit vàrem tenir convidats a sopar, amb un classe magistral de'n Buru's Chef. Després de la tempura, els makis i els niguiris, venia de gust alguna cosa dolça i per això vaig pensar que podria fer una variació del dolç italià per excel·lència en aquestes dates...el Tiramisú...

Diu la tradició que el tiramisú és un dolç afrodisíac, i que en època de carnavals a Venècia, era molt típic que les noies dels bordells oferissin aquest menjar dolç de cafè, xocolata i mascarpone als seus amics i clients senyors...per "tirare su"...

La meva versió d'aquest dolç, però té un punt més oriental i per això vaig substituir el cafè per una altra beguda mil·lenària i intensa com el té...


...i per a l'ocasió un té verd d'ametlles i canyelles que vaig comprar durant el nostre viatge de noces a la Toscana a Officina Profumo Farmaceutica di Santa Maria Novella i que a Barcelona el podreu trobar a la La galeria de Santa Maria Novella, una botiga de la qual ja us vaig parlar en una altra ocasió...



...doncs bé, aquesta versió orientalitzada del tiramisú va ser realment especial...

I la recepta...schhhhh.....és un secret....si la voleu, un comentari i la tindreu....

14 comentaris:

  1. mmmmm, jo ja he tastat el Tiramisú d'en Chef Buru, i el de té verd ha d'estar per morir-se!!!

    ResponElimina
  2. Nena, t'hagués fet el comentari igualment... no calia demanar-lo!!! NECESSITO AQUESTA RECEPTA, JA!!! ai... ha quedat massa imperatiu, no? aqueta JA... en realitat, volia dir... quan et vagi bé!!! Enhorabona per les fotos, són molt suggestives! Petonets i fins aviadet!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Maria! Ja heu tornat!!! que bé! ara t'envio la recepta! era una manera que la gent participés, jeejejej. petons!

      Elimina
  3. eeeeeeeiiii..... que jo tb la vuuuuuuuuul!!!!!!!! que bonaaaaaa! és que és genial!!! jo odio el cafè, i faig el tiramissú sense! ara serà prefecte!!!! i quin bloc, nens!! us Felicito fills! no hi havia entrat cap cop... ja tardava,no? és que no soc gens aficonada als bolcs... però si feu entrades al feis... us juro que apartir d'avui hi entro! i el buro.... fa tots aquests menjars!? jolin... a veure quin dia ens els fa als de poble!! que la Maria i jo segur que n'estem encantats!

    espero veure'ns!! a veure quan lameerypeny celebra alguna cosa... i tornem a riure un rato junts! apa... una abraçada guapus!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Marta! gràcies per entrar al blog! les receptes són meves amb alguna col·laboració del Josep M.:) quan vulgueu podem fer alguna festa al poble que tothom porti alguna coseta...estaria bé oi? una abraçada!

      Elimina
  4. Boníssim!!! jo tinc una recepta però m'encantaria saber quina és la teva.

    Petons :)

    ResponElimina
  5. Marta! gràcies per entrar al blog! les receptes són meves amb alguna col·laboració del Josep M.:) quan vulgueu podem fer alguna festa al poble que tothom porti alguna coseta...estaria bé oi? una abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. eeeeei!! quan vulgueu l'organitem! i tant!
      Que sàpigues que m'ha costat un munt trobar un altre cop el tiramissu al teu bloc!
      És que et volia dir que el vaig fer el diumenge, i has de saber que va triunfar!!! no en va quedar ni una mica, bonissim! en lloc de posar-hi el te verd per sobre hi vaig posar xocolata... hehe...la xoco no hi podia faltar!

      Nena! segueix amb el bloc que és molt guay!

      Elimina
    2. Jejeje! m'alegro que us hagi agradat! una abraçada!

      Elimina