Pàgines

dilluns, 14 de gener del 2013

gerros de cotó {ganxet XXL}




El 2012 el vaig acabar aprenent a fer ganxet, però un ganxet especial...ganxet XXL. Feia temps que hi anava al darrere i aquest Nadal em van reglar un curs a El calaix, una preciosa botiga al Born. Allà hi trobareu tot de coses: roba, complements, bosses...tot amb el segell "fet a mà". I a més la Patrícia organitza regularment diferents tallers de ganxet, de mitja, etc. Espero poder-ne fer un altre ben aviat!

Durant una tarda vaig poder fer aquestes dues peces. I l'endemà ja els hi vaig trobar un racó on poder lluir. Ara tinc peder omplir el gerros de cotó amb algunes flors. Esperaré a que floreixin els ametllers...


2 comentaris:

  1. Que bé que ja els tinguis col·locats, et van quedar molt xulus!
    Petons

    ResponElimina
  2. Oh! qué xulus!!! estàs feta una artista!
    muasmil, bonica!

    ResponElimina