Pàgines

dijous, 3 de gener del 2013

Per un any millor {dolços 2013}




Deixem enrere el 2012 i comencem un nou any, el 2013. Un any que per a molts i per raons molt diverses ha de ser diferent, ple de canvis...esperem i desitgem que per a millor! 

Potser cal que pensem què és allò que realment volem fer (a tots els nivells) i arribat el moment, llençar-nos per fi a la piscina...(jo la primera).

I per anar posant-ho en pràctica, aquí us deixo amb unes petites dossis de dolçor per aquest 2013. Vaig disfrutar com un nen amb joguina nova fent les galetes, pensant com presentant-les, fabricant cadascuna de les caixes, buscant objectes per fer les etiquetes...I la inspiració em va arribar de la mà de Jo's Loft, un blog sensacional que des de que el vaig descobrir el mes passat no puc deixar de deixir-lo...

....en definitiva cercant la creativitat en les coses més insignificants....

Dolços 2013!







6 comentaris:

  1. com t'ho curres!!! galetera profesional!

    ResponElimina
    Respostes
    1. :)quan vinguis a veure'm te'n faré un!

      Elimina
    2. un? un paquet de galetes? més motivacions per visitar-vos! encara que penso que ara us toca a vosaltres moure fitxa, eh!
      muasmil, bonica!

      Elimina
  2. Te han quedado preciosos! Me ha encantado la escritura en los lados de las cajas! ¡Que original!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchísimas gracias! pero soy yo quien tiene que agradecerte el compartir con todo el mundo todos tus proyectos!

      Elimina
  3. Gràcies per participar al sorteig de Papabubble! per cert tens un blog molt maco!

    Ana

    ResponElimina